Praca
Dołącz do najlepszych i pracuj z Gemini Polska!
Naszym największym kapitałem jest profesjonalny zespół, składający się ludzi otwartych i energicznych, ekspertów w branży finansowej.
W związku z rozwojem Naszej sieci placówek, aktualnie poszukujemy:
Stanowisko: Doradca Klienta Kraków / Doradca Klienta Katowice / Doradca Klienta Mielec
Zakres obowiązków:
-
pozyskiwanie nowych Klientów
-
obsługa portfeli obecnych Klientów
-
dbałość o relacje z Klientami
-
budowa wieloletnich koncepcji finansowych
-
porównywanie dostępnych na rynku ofert instytucji finansowych
-
poszerzanie wiedzy o rynkach finansowych
Wymagania:
-
podstawowa wiedza o funkcjonowaniu rynków finansowych
-
komunikatywność
-
orientacja na realizację celów sprzedażowych
-
umiejętność obsługi portfela Klienta
-
dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży finansowej
-
mile widziane wykształcenie – wyższe lub student min. 3 roku studiów na kierunku: ekonomia, finanse, zarządzanie lub kierunku pokrewnym
Naszym doradcom zapewniamy atrakcyjny pakiet świadczeń i udogodnień:
-
profesjonalne narzędzia pracy: dostęp do bazy CRM, służbowy telefon,
-
komputer oraz lokal biurowy
-
szkolenia merytoryczne i metodyczne
-
wsparcie działu Call Center w pozyskiwaniu i obsłudze Klientów
-
wsparcie działu administracji i specjalistów produktowych
-
inspirujące środowisko pracy
-
podstawę oraz atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne
-
po okresie próbnym możliwość zatrudnienia na umowę o pracę
-
uprawnienia i licencje KNF, towarzystw ubezpieczeniowych oraz banków
-
możliwość awansu poziomego i pionowego
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Stanowisko: Telemarketer Katowice
Zakres obowiązków:
-
aranżowanie spotkań doradców z klientami;
-
poszerzanie wiedzy o rynkach finansowych;
-
dbałość o relacje z Klientami.
Wymagania:
-
dyspozycyjność: 20 godzin w tygodniu;
-
komunikatywność;
-
mile widziane doświadczenie w pracy w call center lub w dziale obsługi klienta.
Oferujemy:
-
atrakcyjne wynagrodzenie (stawki godzinowe);
-
elastyczne godziny pracy;
-
pakiet szkoleń;
-
wsparcie merytoryczne;
-
możliwość awansu do innego działu.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Nie znalazłeś odpowiedniej oferty, a chcesz dołączyć do zespołu Gemini Polska? Skontaktuj się z nami:
praca@geminipolska.plTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
.