Profesjonalni Doradcy Finansowi

Praca

 

Dołącz do najlepszych i pracuj z Gemini Polska!
Naszym największym kapitałem jest profesjonalny zespół, składający się ludzi otwartych i energicznych, ekspertów w branży finansowej.

W związku z rozwojem Naszej sieci placówek, aktualnie poszukujemy: 

 

Stanowisko: Doradca Klienta Kraków / Doradca Klienta Katowice / Doradca Klienta Mielec

Zakres obowiązków:

  • pozyskiwanie nowych Klientów
  • obsługa portfeli obecnych Klientów
  • dbałość o relacje z Klientami
  • budowa wieloletnich koncepcji finansowych
  • porównywanie dostępnych na rynku ofert instytucji finansowych
  • poszerzanie wiedzy o rynkach finansowych


Wymagania:

  • podstawowa wiedza o funkcjonowaniu rynków finansowych
  • komunikatywność
  • orientacja na realizację celów sprzedażowych
  • umiejętność obsługi portfela Klienta
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży finansowej
  • mile widziane wykształcenie – wyższe lub student min. 3 roku studiów na kierunku: ekonomia, finanse, zarządzanie lub kierunku pokrewnym


Naszym doradcom zapewniamy atrakcyjny pakiet świadczeń i udogodnień:

  • profesjonalne narzędzia pracy: dostęp do bazy CRM, służbowy telefon, 
  • komputer oraz lokal biurowy
  • szkolenia merytoryczne i metodyczne
  • wsparcie działu Call Center w pozyskiwaniu i obsłudze Klientów
  • wsparcie działu administracji i specjalistów produktowych
  • inspirujące środowisko pracy
  • podstawę oraz atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne
  • po okresie próbnym możliwość zatrudnienia na umowę o pracę
  • uprawnienia i licencje KNF, towarzystw ubezpieczeniowych oraz banków
  • możliwość awansu poziomego i pionowego 
 
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
 

 

Stanowisko: Telemarketer Katowice

Zakres obowiązków:

  • aranżowanie spotkań doradców z klientami;
  • poszerzanie wiedzy o rynkach finansowych;
  • dbałość o relacje z Klientami.


Wymagania:

  • dyspozycyjność:  20 godzin w tygodniu;
  • komunikatywność;
  • mile widziane doświadczenie w pracy w call center lub w dziale obsługi klienta.

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie (stawki godzinowe);
  • elastyczne godziny pracy;
  • pakiet szkoleń;
  • wsparcie merytoryczne;
  • możliwość awansu do innego działu.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

 

Nie znalazłeś odpowiedniej oferty, a chcesz dołączyć do zespołu Gemini Polska? Skontaktuj się z nami:
praca@geminipolska.plTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
.

 

 

Nasi Partnerzy



Kontakt z doradcą

Imię i nazwisko

Adres email

Temat

Treść wiadomości

Kontakt

+48 693 932 403

ubezpieczenia@geminipolska.pl

ul.Legionów Polskich 115 klatka 2

41-300 Dąbrowa Górnicza